18. 2. 2015.

UNIVERZALNE KORICE - Dr Dukan


Vec danima razmisljam sta bi mogla da smislim da dobijem fine tanke korice za visestruku namenu. Ne bi da stavljam prasak za pecivo, a ne bi ni gustim. Zbuckala sam ovu kombinaciju i na slaboj temperaturi sam pekla danas palacinke. Nisam planirala da to budu palacinke, ali eto danas su posluzile toj svrsi, ali sam se uverila da mogu niti i kore za burek, ali i korice za slanu tortu.

- 150ml belanca (ili 3 jaja)
- 2 kasike ovsenih mekinja (samlevenih kao brasno)
- 1 kasika psenicnih mekinja (samlevenih kao brasno)
- 1 puna kasika filadelfija od 2%mm
- malo mleka 2%mm za gustinu
- 1 kasika ulja maslinovog

Sve sastojke sam dobro mikserom umutila i ostavila sat vremena u frizideru. Za to vreme masa se donekle zgusnula i dodala sam malo mleka, tek da dobijem zitku masu koja se lako razliva po tiganju. Dozvoljenu kasiku ulja sam iskoristila danas za palacinke da bude finija i ukusnija smesa i da se ne bi kidala prilikom prevtranja. Mora da se peku na slaboj vatri jer je bitno da se suse ili se drugacije nece moci prevrnuti. Od ove smese sam dobila 5 velikih palacinki. 

Raduje me da sam dobila odgovarajuce testo koje moze da se pece izuzetno tanko. Sledeci put cu videti da bude burek ili slana torta.

Ove palacinke sam filovala sa pudingom koji sam sama napravila sa gustinom i aromom cokolade. Dodala sam zasladjivac i malo kakao.

p.s.ako nekom ne bude islo sa prevrtanjem jer su korice izuzeto tanke i lako lomljive dok se ne zapece i druga strana, najlakse ih je prevrnuti na drugi tiganj. Tako ja inace prevrcem i omlete sa povrcem.


Нема коментара:

Постави коментар