05.07.2015.

ZELE OD AVOKADA I BRESKVE - Maja Glogovac


 Maja ideja i recept su fenomenalni. Hvala ti !!!

Kada plaza nece kod mene ( nema odmora, mora da se uci za sertifikate za posao :((( ) onda cu ga dovuci na silu u stilu jedne osvjezavajuce hrono uzinice smile emoticon i to sa avokadom smile emoticon Imala sam prezrele breskve koje sam izblendirala sa 2 kasike bademovog mlijeka. Dodala malo vanilije, agar agar i na laganu vatru da se kuva. Kada je provrelo dodala sam malo vode i sacekala da se smjesa ukuva dobro uz povremeno mjesanje. To traje sveukupno 15 min. U medjuvremenu u jednu plicu posudu ( ja sam uzela jedan srednji pleh) pokriti prijanjajucom folijom i nasjeckati jedan avokado. Pobacati avokado po plehu i preliti smjesom od breskvi. Ostaviti jedno sat vremena napolju a zatim prebaciti pleh u frizider. Ako imate modlice za kolacice onda se mozete igrati ovako kao ja. Izgledace interesantno sa komadicima avokada. Sledeci put planiram da nesto slicno uradim sa sumskim vocem smile emoticon Prijatno hroneri

Maja Glogovac

 smile emoticon

Нема коментара:

Постави коментар