10.07.2015.

NJOKE OD KARFIOLA - Maja Glogovac







Maja Glogovac je opet bila mastovita i vredna. Obozavam njene recepte. Hvala ti Majo puno na divnom i neobicnom receptu.

"Njoke" od karfiola i spanaca sa prelivom od sunokreta

Skuvati karfiol, isprati u hladnoj vodi, izblendirati i iscjediti dobro. Takav karfiol vratiti na sporet i kuvati sa spanacem ( spanac sam vec imala zamrznut i nasjeckan na sitno, a to je otprilike jedna saka svjezeg spanaca). Dok se karfiol i spanac kuvaju dodati malo origana i bosiljka ( suve zacine), himalajske soli i kurkume, punu kasicicu psilijuma i saku mljevenog lana i kasika mljevenog badema. Kuvati masu na tihoj vatri dok se u potpunosti ne pocne odvajati od ivica serpe tj dok ne ispari sva voda. Smjesu izruciti u plicu posudu da bi se lakse ohladila ( ja sam razlila u srednje veliki pleh ). Kada se smjesa dovoljno ohladi da se moze drzati u ruci, mokrim rukama praviti oblik po zelji i staviti na minut u kipucu slanu vodu. I time su nase njoke gotove.

U medjuvremenu napraviti sos od suncokreta. Saku suncokreta samljeti sa kasikom crnog i bjelog susama a zatim u tu samljevenu dodavati vode dok se ne dobije dovoljno tecna smjesa. Nacjediti jednu limetu i zaciniti sa zacinima po zelji ( ja sam stavila so, bjeli luk u granulama i malo suvog bosiljka) i za boju sam stavila kasicicu sibirske aronije u prahu.
Servirati njoke i preliti sa sosom. 

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар