05.07.2015.

HRONO BAJADERA - Maja Glogovac



Ovako je to Maja pravila. Hvala puno Majo na predivnom receptu.

Volim kada su uzine romanticne a uz to mogu da se konzumiraju za vrijeme posta smile emoticon ova divna nazovimo je hrono-bajadera ceka svecano nedelju popodne da bude naceta smile emoticon
Izvinjavam se, stize i recept.
HRONO BAJADERA
Crni dio: saka ljesnjaka i 3 kasike kakaoa dobro izblendirati. Dodati zasladjivac po zelji i jedna kasika kokosovog putera ( s obzirom na vrucine kod mene puter je bio u tecnom stanju smile emoticon ). Dobro izmjesati i utisuti u zeljeni kalup pa staviti u zamrzivac da se stisne.
Svjetli dio: Saka badema i ljesnjaka dobro izblendirati sa kasikom kakao putera ( ko nema dodati kokosovo ulje ), malo vanilije, mrvica soli i malo fruktoze ili nekog drugog zasladjivaca.
Svijetli dio utisnuti na tamni i vratiti u frizider ( zamrzivac) da se sve to stisne u kalupu.
Preliti cokoladom i dekorisati.
Ja sam pravila domacu cokoladu i to crnu i bijelu i time prelila kolacic smile emoticon
Crna cokolada: 3 ravne kasike kakaoa i kasika kakao putera. Otopiti dok se ne dobije polucvrsta smjesa. Dodati malo tople vode. Zasladiti po zelji. Ja sam iscijedila malo soka od pomorandze, par kapi samo da dobije ukus.
BIJELA cokolada: otopiti kasiku kakao putera i kasiku fruktoze. Dodati malo soli i vaniliju.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар