27.07.2015.

DOMACI PTI BER KEKS - Sanja Tomic


Dopao mi se ovaj Sanjin keks pa sam napravila malu izmenu u receptu, da bi bio hrono. Smanjila sam mere za 50% i secer zamenila agava sirupom, sve ostalo je Sanjino. Njen je kompletan recept i fotografija, a ja kada budem pravila, ubacicu i moju fotografiju.

Draga Sanja hvala ti na super receptu, jer ja bas volim keksice i kolacice.

- 250gr dozvoljenog brasna
- 100ml agava sirupa
- 100gr maslaca
- 1 jaje
- 30gr gustina
- 20gr slatke pavlake
- nekoliko kapi ekstrata vanile
- prstohvat soli  
- 1/2 ravne kasicice sode bikarbone

Sanja je to ovako uradila:

- Penasto umutite maslac sa agavom, dodajte jaje, promesajte, dodajte ekstrat vanile i slatku pavlaku i sve dobro umutite. Dodajte mesavinu brasna i gustina i nastavite energicno da mutite da dobijete homogenu masu.

Podelite je na 2 dela i umotajte u providnu foliju i da stoji bar 30 minuta u frizideru. Ohladjeno testo istanjite na debljinu od oko 1/2cm i nazupcenim nozem secite kekse (ja nisam imala pa sam obicnim nozem sekla).

Redjajte kekse na papir i uz pomoc stapica za raznjice na svakom keksicu izbusite rupice, a mozete i viljuskom jer je brze. 

Pecite u zagrejanoj rerni na 180C/10' ili dok keksi ne dobiju blago zlatnozutu boju. Prelepi su, deca ce ih sa uzivanjem grickati.

Prijatno

Нема коментара:

Постави коментар