25.01.2015.

ROLOVANI HLEB-Verica Popovic


Verica Popovic je i danas imala predivnu ideju. Evo kako je to Verica odradila:

"Rolovani punjeni hleb od razanog, speltinog i ovsenog brasna sa fetom,praskom sunkom i ajvarom.
Recept (ja sam samo pola testa iskoristila za hleb)
Testo:
-450g brasna (speltinog,razanog i ovsenog)
-malo soli
-1 prasak za pecivo
-300 ml mlake vode
-sok od pola limuna
Testo zamesiti uz dodavanje brasna dok se ne dobije prava konzinstencija, razvije se i podeli u dva dela (ja sam ostavila drugu polovinu za prekosutra)
Nadev: ajvar,praska sunka i mrvljena feta, malo ruzmarina i beli luk u prahu
malo se krajevi zavrnu da ne ispadne nadev i urola se hlebic.
Posula sam susam odgore i jos malo belog luka
-Pece se na 200 stepeni pola sata
Moze u restrikciji i svaki dan jer se ne kombinuju mlecno i jaja.
Prijatno"


Hvala Verici Popovic na predivnoj ideji !!!

Нема коментара:

Постави коментар