08.12.2014.

MAJINI KEKSICI - Maja Glogovac




Od Maje Glogovac predivni keksici, bas onakvi kakve ja obozavam da pravim. Odusevila sam se cim sam ih ugledala, a verujem da ni vas nisu ostavili ravnodusnim. Majo hvala ti za ove divne keksice koji su bas za ove predstojece praznike.

Maja Glogovac

Hrono keksici za nedeljnu uzinu  znam da nije praznik, al moj muz se malo poigrao sa pozadinama 
- 300 gr speltinog brasna
- 250 gr kokosovog ulja 
(moze i puter da bude al meni se dopala ideja da tjesto dobije ukus kokosa)
- pet kasika agavinog sirupa
- jedno jaje i jedno zumance

Zamutiti jaje, zumance i agavin sirup, pa dodati kokosovo ulje. Zatim dodavati po malo brasna dok se ne dobije masa kao za plastelin   ovu smjesu umotati u prianjajuju foliju pa staviti u frizider na 15 minuta. Rernu ukljuciti na 150 stepeni. Razviti smjesu na 1cm i modlom vaditi oblike. Pece se 15 minuta.

FIL: 

- 3 kasike kokos brasna preliti sa tri kasike vrele vode, i ostaviti da stoji. Procijediti i ovako cete dobiti kokos mlijeko. U kokos mlijeko dodati 
- 200 gr kokosovog ulja ili putera 
(ja sam stavila pola pola). Dodati sok od pola pomorandze i staviti da se skuva do polovine od pocetne kolicine. Kada se ohladi, u ovu masu dodati 150 grama grubo samljevenih ljesnika i 100 grama crne cokolade od 70 % (ko voli jace, moze da doda i malo vise cokolade). Ovim filom mazati keksice i spajati. Ko voli moze da pospe i sa malo cimeta ili da jos umoci keksice dodatno u topljenu cokoladu pa da ima coko glazuru. Prijatno!


Ovako su izgledali pre pecenja

Нема коментара:

Постави коментар